22 czerwca 2009

Sen

Systematycznie przeglądam ( i publikuje ) zdjęcia na jednym z najększych serwisów poświęconych fotografii. Wczoraj wędrowałem po zamieszczonych tam fotografiach, czytałem opinie, podpatrywaniu w jaki sposób i co ludzie fotografują ( niektórzy fotografują latając na motolotni ). Jednym zazdrościłem ocen i opinii jakie otrzymują innym pomysłów, jeszcze innym modelek ( np. dziewczęcie z piegami ).
Budzie się dzisiaj rano i pamiętam sen. Sen o fotografii którą zrobiłem i której wszyscy mi zazdrościli. A komentarze które dostawałem pod fotografią były wręcz doskonałe. Po prostu wykonałem fotografie roku. Zadajecie sobie Państwo pytanie co sfotografowałem ? Otóż sfotografowałem uśmiechniętego od ucha do ucha ślimaka winniczka :). Inspiracją dla snu było to zdjęcie. Chyba coś ze mną źle, bo zamiast piersi śnią mi się ślimaki :(

Oto zdjęcia nie mojego autorstwa i to zdjęcie o ślimaku


A takiej modelki poszukuje. Zna ktoś może ?

A to zdjęcie z motolotni. To pola rzepaku a w górnym lewym rogu samochód autora.

Brak komentarzy: