26 lipca 2009

Eliminacja Mistrzostw Polski w Motocrossie

Dzisiaj kilka fotografii z elitarnego sportu jakim jest motocross. Zdjęcia wykonane na Eliminacjach do Mistrzostw Polski w Lipnie. I tu niestety smutna refleksja niestety już nawet na motocrossie jestem znany :( ( a tak chciałem być anonimowy ).
Kto jeszcze nie widział takich zawodów zapraszam. Mężczyźni na swych ryczących maszynach wyskakują w górę na wysokość 6 metrów, a długość skoków co odważniejszych sportowców co nie zwalniają przed wzniesieniem sięga ok. 30 metrów. Rewelacyjne wrażenie. I mam nadzieje, że zdjęcia też się będą podobać.
A teraz dowód na to, że uczymy się całe życie.
Dostaje akredytacje. Wchodzę na teren toru motocrossowego i widzę " faceta " żółtej kamizelce ( obsługa toru, sędzia - tak sobie pomyślałem ) z piłą motorową w ręku. Myślę
sobie, że pewnie to po to, wy móc czym prędzej po wypadku przeciąć motor, który okręcił się w koło słupa i udzielić pomocy rannemu motocykliście ( słup był tuż tuż ).
I jako ciekawskiej " jajo " zadanie pytanie owemu Panu z piłą motorową.
- Przepraszam, a po co Panu ta piła ?
Usłyszana odpowiedź mnie na tyle zaskoczyła, że chyba trzy razy poprosiłem o jej powtórzenie ( albo to przejeżdżające motory nie pozwoliły mi na poprawne jej usłyszenie )
Pan odpowiedział, że piła służy mu do DOPINGU. I odpalając piłę pokazał mi w jaki sposób dopinguje zawodników ze swojego klubu.
Wiedziałem, że można dopingować gwizdkami, trąbkami, rękoma, tupiąc nogami, syrenami i wieloma innymi gadżetami. Teraz dodaje do tego jakże licznego arsenału PIŁĘ MOTOROWĄ :):):):)











2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Rewelacyjne zdjęcia, świetne ujęcia!Gratuluję.

Anonimowy pisze...

Świetne !!!