21 kwietnia 2008

Zdjęcia po części kulinarne

Żeby ten blog nie był pusty i aby się w nim coś działo postanowiłem zamieścić kilka fotek, że tak powiem z części kulinarnej moich zainteresowań. Jak mam czas to lubię czasem coś upitrasić. Jako, że jestem łasuch najchętniej piekę.
Oto pluszki wg starego rosyjskiego przepisu. Z nadzieniem z orzechów. Rewelacyjnie smakują. Polecam. Jak ktoś jest zainteresowany służę przepisem.


A tu następny mój wytwór kulinarny. Ciastko serowe z jabłkiem. Również przepyszne.
I proszę zobaczyć jak dobrałem ( znacznie znacznie wcześniej ) deseń talerzyka do tego jak wygląda blog. :) Mam tą męską intuicję.



I jeszcze kolejna odsłona ciastek.



I już ostatnie zdjęcie ciasteczek :).

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Apetycznie wyglądają te ciasteczka i bułeczki.Też wczoraj piekłam takie pluszki tylko z nadzieniem serowym.
Tylko pozazdrościć Pana dziewczynie czy żonie takiego kucharza.